Att vara förkyld

Jag är ju som jag är. Borde ligga i sängen så jag blir helt frisk någon gång men det gör jag inte. Idag har jag börjat få ont i halsen, vi ska se vad lite piller kan göra åt det. Eller en mugg grönt té. Både och kanske. We'll se. Nu ska jag snart iväg på ett av mina secret missions. Kommer tillbaka hem om en lite stund för att hinna ner på stan till kl 13 där jag ska träffa J och mysa på waynes. Booorde inhandla massa saker som har tagit slut men eftersom jag inte har fått min lön än (som skulle kommit nu i månadsskiftet) blir det svårt! Jag är jävligt sur på det eftersom jag anser att det är arbetsgivarens ansvar att se till att arbetarna får sin lön. Jag tror de flesta håller med mig. Aja nu måste jag gå hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0