08.32

"Eskimåer räknas inte till småfolk" - hört på P3 denna morgon.

Nej det hoppas jag verkligen inte...för om de ska få vara sagoväsen så vill jag vara en älva!
För att göra världen lite mer rättvis...heh

Nu sitter jag med min gröt igen. Ska snart knalla iväg till skolan. Vi har restaurangen öppen idag också. Vi treor har torsdagar och fredagar som köksdagar. Det känns som om det kommer komma mycket folk idag, och en hel del kommer beställa in vin. De får inte dricka upp allt vin! Vi ska ju ha något och prova sen också :D

I eftermiddag blir det dans och sen bäre av till huvudstaden. Fick nyss sms av moster och det ska bli kul att komma dit ikväll och prata Paris!

Socialdemokraterna vill behålla IPRED-lagen. De ska dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0