Gräs

OoH, like it like it! I'll do ya like a truck!

Haha, godmorgon mina vänner, idag har sommarlovs känslorna börjat smyga sig på. Det är betydligt varmare i luften än igår och jag har sovit läänge :) Borde gå till skolan om ca 35 min men jag orkar inte, vi ska typ ut och titta på massa växt- och drjurarter utomhus vilket jag INTE orkar med. Jag har ändå mvg i naturkunskap och betygen är redan satta. Dessutom tror jag inte min lärare skulle sänka mig bara för att jag "råkade sova över" en lektion. Haha, så får man inte tänka egentligen men nu gör jag det ändå. Blev btw väckt av min chef idag som undrade vilken tid vi hade sagt till imorgon, jag svarade och lät som en skata, HAHA pinsamt? Han ba, "ojj! väckte jag dig" jag sa "nääääe inte alls, jag kan bara inte prata"

Jag tycker det var lite annorlunda sätt att vakna på. Men det var nog bra att han ringde, annars hade jag väl inte gått upp än XP. Nu ska jag duscha så jag kanske kommer iväg nån gång. Oooh like it like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0