Wind it up

Alltså, jag blir aldrig nöjd med mig själv. Jag vet att jag inte är tjock men jag vill fortfarande bli mer vältränad. Nu när jag gått ner så vill jag gå upp för de former jag vill ha (som mina bröst tex) försvinner också! Oj vilka problem jag har va? Haha. Jag är typ muskel-kåt men när jag får mycket muskler tycker jag att jag ser konstig ut....VARFÖR KAN JAG ALDRIG ACCEPTERA MIG SJÄLV SOM JAG ÄR??? Suck...jag förstår om alla blir trött på när jag hela tiden kommenterar mig själv. Men det är minst lika jobbigt för mig men det känns som ett beroende. Det är nog inte bra. Hoppas det blir bättre snart.

Bild från julmiddagen

Kommentarer
Postat av: Johanna (:

du är galet snygg & jag älskar dig baby!

2009-06-04 @ 23:41:00
URL: http://looovelife.blogg.se/
Postat av: Módin

Du behöver inte hålla på och tänka på de ^^

tänk på att du bara e fin som du e =)

2009-06-05 @ 00:37:41
URL: http://getitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0