Tisdag, fucking tisdag morgon

Jag tänkte bara tala om hur extremt rolig min natt har varit.

Till att börja med så kunde jag inte somna för att jag låg och hostade. Vid varje hostning kändes det som om någon drog ett rivjärn i halsen. Det var också väldigt väldigt varmt. När jag tillslut somnade vaknade jag av att jag inte kunde andas och att hjärtat slog hårt och snabbt. Jag efter att ha tagit 2 nya värktabletter somnade jag om. En timme senare vaknade jag upp kallsvettig, hjärtat slog ännu hårdare och ännu snabbare. Jag var sisådär lagomt uppskrämd för att jag hade drömt en av de värsta mardrömmarna jag drömt på flera år. Åter igen ligger jag och försöker tänka bort hostingar och annat otrevligt tills jag tillslut somnar och vaknar kl 12 av att mamma går ner för trappen och släpper en katt på mig. Jag försökte säga något men det gick inte och jag ville bara dö.

God morgon världen!

Kommentarer
Postat av: Malin

KRYA PÅ DIG FÖRTUSAN!



det var otroligt fint att träffa dig btw :* <3

2009-06-30 @ 20:38:22
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0