Så ses vi på lördag

Nu.Är.Det.SOMMARLOV.

Men till vilken glädje? Första sommarlovsdagen är en lördag, det känns som en vanlig helg. Jag känner mig fortfarande förkyld, lite ont i halsen, iskall om fötterna, trött, ja du vet. Men jag skyller fortfarande på vädret. Ingen sommar utan sol, så äre bara. Nu har vi suttit inne i 2 veckor och väntat på bättre tider och vackert väder. Jag undrar när det tänker bli lite varmt. Jag vääntar.

Jag tror jag ska ta en tur ner på stan faktiskt, om mamma och jag ska dansa ikväll vill jag ha nåt att dansa i. Jag har varit på jakt efter kjolar i ca 2 månader men inte riktigt fallit för någon, än. Det kommer antagligen sluta med att jag hittar nån halvdan och köper den bara föra att jag inte orkar leta längre och när jag använt den en gång kommer det komma massa nya fina kläder jag skulle kunna tänka mig att köpa men eftersom jag är fattig har jag bara råd med en, vilken jag precis köpte.

I-lands problem 13/6/2009

Jag tycker fortfarande att det var lite kul att min tistel kom med i Gefle Dagblad i torsdags :D (11/6)

http://gd.se/insandare/insandare/entisteltill/1.1113124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0