Vissa skär sig, andra går i klackskor

Musik, Sprit, Sex, Dans, Kärlek och allt vad du fan kan komma på, festival har allt.

Jag borde inte blogga nu, jag har varit vaken för länge, jag vet inte varför men av nån konstig anledning har jag känt mig jätte sliten och risig de senaste dagarna, haha, varje dag som man vaknat upp hos Kim har hennes farsa bara skrattat åt mig. Jag orkar inte heller resa mig upp och gå och gå ner o lägga mig, men jag är fan lycklig, och det har jag inte varit på länge, på samma sätt. Jag behövde komma bort från vardagen och Gävle. Brun är jag också, skavsår här och var, ont i halsen och ständig huvudvärk, min kropp vet inte riktigt om den lever eller om den är halvdöd, haha jag förstår varför Kims farsa garvade åt mig. Jag har dessutom sträckt högra lårets baksida, jag som aldrig bruka sträcka mig. Hmm...blir mer stretching framöver, om jag orkar. Imorgon på onsdag och på torsdag är det tänkt att jag ska dansa, HAHA det kommer ju gå. Eller inte XP.

Nej nu skriver jag bara massa skit, det som poppar upp i huvudet liksom. Jag ska sova. Väck mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0