Rainbow warrior

Jag måste bara berätta. JAG ÄGER PÅ SKRIDSKOR! haha eller inte.. Men det är fan så kul :) Ja har varit på bra humör ett bra tag nu. Det känns som om mitt liv på något sätt har vänt. Jag vet inte varför men jag lyckas stanna över ytan och flyta utan någon vidare otäck storm. Så att säga liksom :)

Jag börjar dessvärre få det lite stökigt på mitt rum. Och jag har inte pluggat som jag lovade migsjälv. Jag har också missat att göra ansiktsmask o grejjer som jag också borde. Hmmm, undra vad jag har gjort egentligen.

 
Ja i helgen så har Andreas varit här :) Det var asmys men jag fick tyvvär ingen bra bild på honom =/
Han får mig liksom att må bra, att le och skratta. Det tycker jag är en ganska bra egenskap hos en person faktiskt. Det dumma är att han bor i sthlm, så man kan ju inte ses så ofta. Men men, den som väntar på nåt gott...

Hör och häpna! Jag, Caroline Ingrid Johanna Mattsson har åkt skridskor idag..UTAN att ramla! Jag känner mig fett skillad på isen nu faktiskt ;) haha eller låt mig iallafall tro det (A). Vi spelade bandy och jag, Lollo och Linnea var feta målgörare! (av vad jag minns)


I övrigt kan jag berätta att jag ett nytt duschdraperi, otroligt glad över att få ta ned draperiet med små döskallar på ska ni veta. Nån som vill ha det kan ju få det. Men då får ni kalka av det själv om det ska vara så för det orkar inte jag göra. Men det är genomskinligt och olika döskallar på det.

Nu tänker jag plugga lite, eller duscha, jag märker vad jag känner för först.

PEACE



Kommentarer
Postat av: Módin

Bara för ja saknar dig gumman <3

söt bild du la mig liksom ^^ taaack 8-)

eller :P



Ja den som väntar på nåt gott... ;)

väntar gärna på dig <333

2009-01-28 @ 15:44:08
URL: http://getitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0