Menardejaglovar

lägre temperaturer än 12 minusgrader. Jag fryser liksom. Veckan har varit lagomt seg. Jag har varit sjuk till och från och inte orkat så mycket alls. Lagomt opepp på det mesta faktiskt. Börjar ju undra om vintern någonsin kommer att ta slut. Vi drömmer om sommar och värme, men inte minst ledighet. Jag har gått i skolan i en vecka -2 dagar då jag var hemma och var sjuk, jag är redan skoltrött. Men sålänge jag ändå försöker så kommer det väl gå bra. Vi gillar positiv energi! Positiv energi kommer inte bara av sigsjälv, den måste skapas. Positiv energi får man av alla de underbara vänner man har omkring sig. Både gamla och nya. Saknar du positiv energi? Då ska du umgås med mina vänner!

Puss på er :)

Nu ska jag käka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0