Vinter

Ännu en morgon med uteblivande förstalektion, tack L. att du ringde innan jag hann gå hemifrån! Nu sitter jag och L. hemma hos mig och tränar på våra tal som vi ska ha om 50 min. Mamma vill ha min dator men jag segar :) Hehe, jag har ätit frukost för första gången på typ en vecka :O Jag börjar långsamt kunna äta som vanligt igen. Har gått ner typ 4-5 kilo vilket INTE är bra för att jag kommer gå upp lika fort igen. Usch, all denna viktfokusering. Blä. Om jag inte fortsätter träna nu så kommer jag gå ner ännumer i vikt eftersom jag börjar tappa muskler. Det blir det iallafall ändring på när skidsäsongen börjar :) Då ska jag träna i backen JÄMT :D

Nu är det ca 5 minus ute vilket är bra. Bara det kunde snöa lite skulle jag bli ännumer glad.
Aja nu ska mamma kidnappa min dator till högskolan och jag ska väl ta och plugga lite mer. Eller kolla på tv. Vi får se vad det blir.

Peace



Kommentarer
Postat av: Johanna :)

<3

2009-12-02 @ 12:48:31
URL: http://looovelife.blogg.se/
Postat av: Malin

ät din toka! om du tränar som du gör så vet du ju själv vad som sker om du inte får tillräckligt med mat i dig.

2009-12-03 @ 11:16:15
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0