Not fair

It's not fair and it's really not okay

Vad har man gjort idag då?
Sovit till halv två..suttit på ett bra tag. Gått upp, hittat mamma framför tvn. Zappat mellan 100 TRÅKIGA tvprogram men det blev till slut en svartvit 30? tals film...haha den var lite rolig men jag lessna efter 10 min. Fixat 2 gravlaxtoasts (inte hel fel det faktiskt), kollat på simpsons och scrubs. Nästan hotat morsan för att hon helt plötsligt säger "nej men jag tänker vara hemma på nyår". Jag ska ju ha fest! Kul att ha hennes sittandes hemma, ivägen, på vår James Bond middag?!?!?!? NEIN! Så får man inte göra. Hon kommer ivf hem till 01 nån gång och då har väl några hunnit däcka, några försvunnit, några skjutit varandra och ressten har väl begett sig ut någon annan stans.

Hur som hellst. Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad för att jag är iskall.
Jag ska föressten vara Honey Ryder på nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0