Lite kort om tv

Det finns en del saker som gör att jag verkligen trivs med min vardag. Det är bland annat att kunna vara hemma en förmiddag - lunch. Att först kunna slappna av lite och göra en god brunch att äta framför tvn. Alla musik kanaler som jag brukar fördriva tid på har legat nere/ hackat väldigt mycket så jag zappar vidare. Travel channel får mig att längta bort till andra länder med palmer, god mat och dricka, vita stränder och trevliga människor. Travel channel är en underskattad tvkanal men som man upptäcker när alla vanligvis bra kanaler sänder tvshop med klassiska klipp som "magic bullet" och numera det ältande "zumba".



Tack tvshop att ni fick mig att TRÖTTNA PÅ ERT TJAT och zappa vidare och hitta travel channel! Det är roligare att kolla på "TC" nu när jag är bättre på engelska än tidigare, textningen på svenska brukar för det mesta vara från fel program, långt före, eller långt efter. Idag var det ingen textning alls. Skönt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0