Jul afton

Jamen cha cha bloggen! God jul och allt sånt. Jag har bojkottat internet så mycket jag kunnat den senaste veckan för att hinna med allt annat! Därav torrt på bloggfronten. Men ingen skada skedd och när jag får lite mindre att göra om dagarna kommer jag återigen att spendera tid framför datorn.

Lite updates?

Jag har faktiskt köpt några julklappar, när jag väl sätter igång vill jag inte sluta! Har inte kollat hur mycket jag har på kontot, det är väl lika bra det så slipper jag lite ångest iallafall ;)
Jag har redan använt lite julklappar! Längdskidor, pjäxor och stavar samt nya raggsockar invigdes idag på förmiddagen i hemlingby. Nu kanske man inte behöver ha lika mycket ångest över all mat, ost, godis, dryck och annat som råkar slinka ner i magen under denna period.

Jag har också städat rummet och gillestugan OCH badrummet! Det hänger glitter och julkulor på de ställen jag lyckades få upp dem på igår kväll. Julgranen är stor och klädd med änglar, tomtar, kulor och glitter. Släkten är här med hund och allt, stackars Tiira som har fått tagit till flykt ner till mig. Hon har inte så mycket bättre för sig än att slakta mina fötter när jag ligger och sover. Fina katt <3

Nu sjunger en unge falskt på radion och grinchen är på tv, jag ska gå och göra mig julfin så att jag hinner bänka mig vid tvn lagom till kalle anka! För en gångs skull ska vi äta julmat efter kalle anka och inte under. :D

Kanonjul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0