It's not me, it's you

And no, you can't have my number cuse´I've lost my phone

Det är ganska intressant vad man drömmer för drömmar om nätterna. Jamenar, vad i hellvete rör sig i mitt huvud egentligen??? Under hela julen har jag vaknat antingen med ett stort leende eller med ett "eeh va fan?".

Inatt var det både och. Hehe. Nu ska jag ta och kliva upp för min moster har väckt mig och jag tror hon har gjort frulle också :D. Vi ska ut och åka längdskidor igen, de åker hem till sthlm imorgon :( Sadface. Det är rätt konstigt...jag har en moster som är danspedagog men vi dansar inte tsm...det borde det bli ändring på.

På med skidställ och plastfolie för det är äckelväder ute och värre blir det.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0