Girl I was made for you

Nu struntade jag i skolan denna morgon. Jag var så trött att det inte gick att kliva upp. Mamma fick mig att komma upp och duscha en kvart innan första lektionen började. Hon hotade med att hälla en hink vatten över mig. Och eftersom de har gjort de en gång, eller tja, det var pappa som gjorde det, så är det nog hot för att få mig att gå upp. Nu har jag segat hela morgonen och håller på att göra frukost/lunch med rockklassiker på högsta volym. Som vanligt.

Snart ska jag till skolan och ha engelska, vi ska inte ha någon svenska av någon konstig anledning? Sen ikväll ska vi till hängan och ha avslutningsbuffé med pajkompaniet! Sen stänger vi företaget!! Whohoo!

Jag ska väl hinna med att träna lite också. Jag har som mål att bygga upp min rygg, armar och axlar så att jag blir lika som jag var förut, till i vår. Jag antar att det inte kommrer bli så mycket träning under jul. Hehe

Såhär ser det ut nu. Liten bit kvar dårå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0