Lördag eve n' night

Den första lördagen och dagen jag inte varit uppbokad på på ett bra tag. Detta firades med att sova till någon gång runt 17 och sen gå upp och kolla på tv. Jag mådde inte jättebra med tanke på den mögliga yogurten jag åt mitt i natten. Men det är sånt man får ta. Mamma och jag var ungefär lika uttråkade båda två men vi bestämde oss för att detta skulle bli en kväll av chillande. Först för att göra lite nytta av os själva så gick vi till solariet, hehe, jag hade inte solat på över en månad. Det är ju inte särskillt hälsosamt att sola, men det är det inte att röka och dricka sprit heller. Jag tror inte jag fick så mycket färg, men missar man dagens solljus är det kanske bra att lura kroppen att man har det. Så man inte försätter sig i ett psykiskt mörker. Efteråt övertygade jag mamma om att hon var jättehungrig och att pizza var jättebra! Vi gick förbi fredrik åkare för pizza och sen förbi Lottas och köpte cola. Inte ofta jag dricker läsk men äre lördag och jag äter pizza kan man inte dricka annat...öl kanske men jag ville inte nå alkohol ikväll.

Pizza, läsk, tv, brasa, och fortfarande klädd i kläderna man sov i kallar jag för en typisk chill kväll. Nu har jag suttit vid datan i några timmar och spelat gura och dessutom försökt uppdatera min mobil men den är cepe och har typ installerat om sig och jag har för närvarande inga kontakter kvar! Hoppas de finns kvar på datorn annars blir jag typ jätteledsen. Nu ska jag sova eller nåt. Godnatt sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0