Sista tisdagen 2009


HEJ BLOGGEN!!!

Värdelös. Jävla. Dag.

Men den började bra.

Väcktes av att någon bankade på mitt fönster, antog att det var Fia för jag hade missat ett samtal från henne. Med ett leende på läpparna gick jag upp och öppnade dörren som någon (som visde sig vara Lollo) plingade på som om den hade fått ett anfall. Jag möttes av 3 glada, sprudlande figurer som visade sig vara, Lollo, Fia och Magnus. Magnus kom in med en låda Asti Martini magnum och nån morezzo? och frågade vart han skulle göra av den. Nyvaken och fortfarande lite förvirrad visade jag han till vardagsrummet. Nästa kommentar blev "men ni har ju alkohol överallt" för att det stod en champagne, en Dopff brut och en annan dopf precis brevid, och i köket stod fler flaskor med både rödvin och mousserande...hmm mamma?

De våldgästade mig ett tag innan de var tvugna att gå. Jag var fortfarande inte helt vaken än.

Efter det började det värdelösa. Jag har inte orkat gjort nåt sen dess!
Jag är rädd att om jag går ut och gör nåt så blir jag inte frisk till nyår och till i helgen då jag och Emil ska till Sälen och ev. Trysil, det beror på hur pass god ekonomi vi känner att vi har.

Det SUGER att jag måste hålla mig inomhus...brorsan åker ju till kb varje dag!
Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting så att jag kanske kan göra någonting imorgon.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0