Vi kommer alltid att leva, vi kommer aldrig att dö

Okeeeej, aaaaj...?

Juldagen, the day of the party days. Efter en full julafton vaknade jag upp bakfull och kunde därför inte hänga med till kungsberg, fan jävla sopa. Julaftonens sista timmar tillbringades nämligen på goya med drinkar och champagne. Jag är lite sur på champagnen..den är så jävla god att jag drack lite för mycket vilket resulterade i hemma liggande dagen efter.

Jag sov till 12 och upptäckte då att jag var ensam hemma. Hur skönt som hellst faktiskt eftersom det bor rätt många här under julen. Tvn var min bästa vän i nån timme tills alla kom hem och mina kusiner hälsade på. Sen varte bara att börja om. Fixa sig, dra på middag som vart senare än vad jag trodde, men hey...det var den godaste mat jag ätit på länge! Och fint, bra vin dessutom. Sen gick jag till Fredrika men gick lika fort igen för vi skulle ner på heartbreak, slicken. kl 21.45-50 ställde vi oss i kön och ca kl 22.00 var vi inne.

Kvällen bestod av drinkar och VATTEN. Jag körde på varannan vatten ikväll i hopp om att känna mig lite fräschare. Det gör jag också men det dåliga är att alkoholen inte tar lika mycket och då känner jag hur ont det gör i fötterna! Längesen jag hade såhär ont! Det gjorde att jag inte var grymmast på dansgolvet men jag måste släppa fram de andra divorna nån gång : )

Hehe...Det var jag, Lollo, Fia och Johan för det mesta. Cajsa och Elin/Emelie(?) var med ett tag men de gick. Många bekanta ansikten faktiskt. Vi dansade nog ca 70% av tiden vi var där och det började kännas i kroppen på slutet. Jag måste lära mig att inte ta hiiigh heels när jag ska ut och dansa, hur snygga de än är! Det var tyvär inte så många att spana på ikväll..men de två snyggaste träffade jag när vi väntade på att bli utsläppta vid stängning. En kille som jag INTE kände igen, sa "Carro?" Jag såg ut som ett frågetecken. Självklart var det någon som kommer ihåg mig från när jag jobbade på Tant grön i sommras. Haha. Sånt är kul. Synd bara att vi inte hann säga nå mer för det var vår tur att gå ut...Sen följde bara en långsam promenad hem medans jag fick alla sms som folk skickat till mig. För den som inte vet så har jag 3 och därmed ingen täckning nere i heartbreaks källare.

Nu sitter jag här med ömmande fötter, en kopp grönt te och med en galen katt som kutar runt runt i mitt rum och upp och ner från sängen...herregud...dags att duscha och sen sova. Imorgon blire nog pulka, shopping och kanske ut igen på kvällen. Jag får se om jag orkar helt enkelt.

Godnatt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0