Wings

Rutiner. Jag måste börja få tillbaka mina rutiner. De senaste veckorna har jag levt på kanten till uncontrol. Det har ju fungerat och jag har fått mycket gjort men resultatet blir att jag inte minns något av det. Jag bara gör och lägger det inte vidare mycket på minnet. Det jag har haft för mig de senaste veckorna känns därför rätt oviktiga även om de skulle varit viktiga. Om någon frågar mig "vad gjorde du i tisdags?" kommer det ta ungefär 10 min för mig att komma på det, om jag inte använder min kalender. Vad skulle jag göra utan min kalender? Där har jag planerat hela mitt liv känns det som och jag lever slaviskt efter den. Snacka om stressfaktorer. Nej jag måste börja få in rutiner så att jag kan få lite perspektiv på livet igen. Så jag kan se och kanske komma ihåg vad jag gör och inte bara följa en kalender som en manisk affärsman. Jag har också vingar så jag kan flyga själv. Gosch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0