10 dec

Nu packar familjen till Åre och jag har ont i fötterna. Serverat hela fucking dagen från 09.00 till 23.00 med 2 timmars uppehåll. Kanon. Tja, serverat hela tiden har jag ju inte men att just servera är inte det jobbiga. Det tunga är just arbetet runt omkring. Nu förtjänar jag en god natts sömn för att göra samma sak imorgon igen! Hoppas bara att det inte blir lika sent som nu ikväll.

Jag måste köpa en klänning att ha på julmiddagen, julafton och nyår! (jag tänker vara ekonomisk och köra på samma) men jag tror det kommer sluta med att jag har en rutig skjorta och jeans på mig på julafton. Kanske slår till med flätor och sidenband i håret, men det ska gå långt in i julstämningen innan jag gör det. Sen om jag drar ut på krogen är ju en annan sak men det löser sig då.

Jag behöver någon som vill shoppa med mig! Det är mycket roligare om man är två :) Jag behöver dessutom lite smakråd så det inte slutar hur som hellst.


Kommentarer
Postat av: Malin

I can be your personal shopper ;)



Som du säkert redan vet så älskar jag att välja kläder till andra. När det sedan gäller till mig själv så är det helt andra bullar.



Just picka up fonen & hör av dig så är jag på!

2009-12-11 @ 13:59:05
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0