Vi har massa kakor över

Åh, äntligen är födelsedagen över.

Jag har haft en jätterolig dag och fått träffa många av mina kära vänner som kommit för att gratta mig :) TACK FÖR ATT NI FINNS!
Jag är just nu supertrött och har ont i hela kroppen. Vet inte varför jag har ont men det finns väl en bra förklaring nånstans. Det känns skönt att ha passerat 18 årsgränsen men samtidigt lite åldersnojja för nyss var man ju 13 och 18åringar var ju gamla tyckte man då. Herregud, snart har man väl familj och snart ligger man död i graven. Livet går fortare och fortare för varje minut. Dags att börja ta vara på tiden! Haha, eller inte...! :D Nu ska jag sooofta i två veckor till innan skolan börjar. Men det är ju att ta vara på tiden på ett sätt...hmm aja! Nu ska hon ta vara på tiden genom sömn. Godnatt!

Btw, det finns massor av kakor hemma hos mig, så det är bara att komma hem hit och äta. Vi glömde den godaste sorten i kylen! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0