F

Tandborstbloggning i all ära!

Pratade med min moster i tfn för en stund sen, tycker INTE om när hon ringer från dolt nummer. Dolt nummer tycker jag inte om i övriga fall heller, jag vill kunna se vem det är som ringer. Vi pratade om Paris resan som vi ska göra om knappt två veckor. Ojj vad taggad hon lät :D Jag längtar! Men jag måste bli av med mitt sockerberoende fram tills dess, det kan ju inte fortsätta som det gör. Jag har haft det jättejobbigt hela förmiddagen eftersom jag förbjöd mig själv att äta godis, men det sprack för en liten stund sen när jag såg påsen med det sista av min åre choklad..som min bror tidigare nästan åt upp..skitunge! Men nu har sockerbegäret lagt sig igen och jag känner mig som en människa. Haha, undra hur många minuter det kommer ta innan jag känner suget igen. INTE KUL. Jag har fått tillbaka mina former iallafall. För inte allt så länge sen vägde jag 54 kg - vilket är ganska lite men ändå lagom men nu väger jag 58 igen, utan att ha tränat. Jag vill ligga på 55-56 och vara vältränad. Men nu ligger jag på 57-58- otränad! På måndag börjar allvaret. Träning och hälsosam kost. Att få in vardagsrutinerna med skola och dans är ganska bra, ganska tråkigt, men bra. Nu ska jag stänga av nationalteatern och åka och handla med min mamma. Hon tjatar så mycket. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0