Biblioteksblogging

Super, just nu ska jag egentligen ha samhällskunskap men vår lärare är någonstans med tvåorna. SÅ DET SLIPPER VI. Lösdriveri i skolan känns givande på sitt sätt. Är et bara jag eller känns det som om det går mycket fler elever på den här skolan i år? Nej det har såklart att göra med att de har stängt av hela p2 hög-delen för renovering. Det betyder att cafeterian har flyttat till p1 vilket gör att det är en väldigt omysig miljö i cafét detta år. Jamenar, ljusgården (huvudbyggnaden) må vara stor och som vissa säger pampig, men jag tycker inte det är rätta stället för ett café. De kunde väl ha lagt det i någon gammal lektionssal? Eller varför inte utöka butiken i vårat hus där vi annars säljer bakeler, tårtor, kakor, bullar, bröd, mat, ja allt möjligt. Det skulle väl ha varit mysigt? Bra skulle det gå för HR och LP programmen eftersom vi skulle få mycket mer sålt. Dvs vi skulle kunna köpa in mycket bättre råvaror och kvalitén på programmet skulle förbättras.

Nu ska jag fortsätta läsa skönhetsbibeln och försöka få mina väninnor att slå mig i poker, vilket blir ganska svårt men de kan väl iallafall försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0