Söndag

God morgon.

Jaa..klockan är väl sisådär tre på eftermiddagen och jag sitter fortfarande i pyjamas, eller vad man ska kalla det. Jag är jättesugen på pizza eller nåt sånt, fläskfilepasta skulle inte heller vara fel. Mat, hjälp jag har inte ätit sen, för ca 24 tim sen? Allvarligt talat...det är dåligt. Inte undra på att jag inte orkat ta mig ur sängen när jag inte har någon energi i kroppen! Dags för frukost snart med andra ord. Sen ska jag väl försöka duscha och klä på mig och få mig att känna mig som en människa igen. NEJ skolan börjar imorgon, jag är inte pepp alls på det måste jag säga. I år kommer det bli plugg plugg och plugg. Dessutom kommer det inte finnas några snygga killar att spana på heller för de sista som var snygga gick ut i våras. *sadface* haha vad ska vi nu ta oss till på rasterna? Äsch, det kanske finns några söta 93er man man fästa ögonen på...SKOJJA. Herregud...aja mer tid åt skolarbete, mindre tid åt hopplösa korridorsförälskelser. Frukost vare..juste, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0