S-s-s sol

Blåbär, jävla blåbär. De ser så fina och söta ut och de smakar jättegott men passa er om ni inte vill sluta som jag. Helt jävla blå i munnen.

Imorse belv jag väckt av M som tyckte att jag skulle gå upp. Jag hade faktiskt bett honom att ringa och väcka mig eftersom jag känner mig själv så pass väl att jag vet att på lediga dagar struntar jag helt i väckarklockan. Efter att nyvaken tagit mig uppför källartrappen käkade jag frukost läänge på vår uteplats. Jag var efter i mitt schema för dagen men det struntade jag i. Efter nån timme tog jag mig ut på vägarna och sprang, men jag hann så långt som upp på i14- (i backen på åkermanskulle om jag ska vara exakt) innan L ringde. Vi beslöt att jag skulle springa hem och packa för att sen ta bussen till forsby för att bada. L sa att bussen skulle gå en viss tid men det gjorde den inte så jag fick vänta 30 min på stan tills den skulle gå. Det var sol och blå himmel så det gjorde inte så mycket. Bussen kom, bussen gick, L stod med sin cykel och väntade på mig vid forsby. Dock en hållplats för tidigt så jag var inte riktigt beredd på att hon skulle stå utanför och ropa "carro hoppa av!" De på bussen måste ha funderat.
L skjutsade mig fram till badet vi var där i någon timme och badade, solade, snackade maaassor och åt frukt. De som låg brevid oss måste tyckt att vi inte var helt kloka. Det är vi inte heller.

Jag tog 15.49 bussen in till stan medan L cyklade hem och bytte kläder eftersom hon skulle jobba lite senare. Vi gick på stan och jag fick en mjukglass när hon köpte en macka. Tack! Vi satte oss på fnasket i plasket och mumsade innan vi skiljdes åt.

När jag kom hem insåg jag plötsligt hur trött jag var och somnade brevid min gitarr i sängen och sov ett tag.
Kvällen mynnade ut i middag, familjegräl, kak-bak och blåbär med mjölk.




Kommentarer
Postat av: Johanna (:

luv u babe. fika snarast, need to update you om allt som sker i livet just nu.

2009-08-06 @ 01:08:45
URL: http://looovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0