S- igen

Åh, vilka härliga soliga dagar :) ellerhur?
Igår var jag, fia, johanna och lollo (som körde bil! whoho!) ute på brämmen och solade och badade.

 Idag var jag och min kära familj på sandsnäsbadet i hedesunda. Vi träffade på Urban som tog med mig på en Motorcykeltur som han lovat nån gång för länge sen. Det var sjukt roligt! Jävlar va fort det gick på de små vägarna kring den lilla byn. Jag som älskar att ligga och steka i solen på stranden blev lagomt sur när vi var tvugna att åka hem strax före 15 av den anledning att vi skulle ha fest för de som bor i vårat hus (min farfar är ju hyresvärd och gillar dedär med gemenskap, grannar emellan). Det var bara att sätta sig i bilen och åka in till stan och städa och grejja. Men mysigt hade vi, med mat, gitarr och sång, ända tills myggen kom när det blev mörkt. Har nog aldrig haft så mycket mygg hos oss någon gång, och så tänker man på hur de har det i Gysinge...fy fan alltså.

<-Bara för att jag är fotografen av den där bilden som är i tidningen utan att någon frågat mig!?


MM fryst tårta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0