Rollin'

Ah, jag sitter och lyssnar på rock, för tillfället Hole, och läser bloggar. Jag tycker faktiskt att både Kenzas och Blondinbellas är rätt roliga och läsa, eller, på många inlägg suckar jag och tänker "jag kunde inte bry mig mindre" men det är ändå rätt trevlig läsning när man inte har något att göra. Deras liv skulle vara kul att leva en vecka ungefär sen skulle jag inte orka med det plastliv de lever, eller det plastliv de utger sig för att leva. Man får inte glömma att de helt väljer själva hur de vill att deras blogg ska se ut och få oss läsare att tro att deras liv ser ut. Haha för att inte glömma att nämna andras bloggar som tex. Puma Swedes, haha..herregud...

Egentligen skulle det vara roligare att läsa en bra bok, varför gör man saker man tycker är tråkiga för? Jag sitter nu här vid datorn fastän jag inte tycker spec mycket om det. Jag har väl inget bättre för mig och vädret gör mig slö.Jag har ju iofs all musik på datorn. Tack underbara musik för att du finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0