God morgon sängen

Alltså shiiiet! ;D

Nu när jag vaknade på morgonen hade jag en grymt bra känsla i kroppen. Gissa varför?? Jag tänker på att jag ska dra ner till öregrund med brudarna nästa vecka, åka till Paris om bara några veckor, har ett höstlov jag kan göra vad jag vill med - kanske hänga med till Amsterdam, ett jullov som jag hoppas att det är mycket snö på så man kan dra till Åre, sportlov som är given årevecka, minst 2 tillfällen till att dra till åre på dessutom. Jag och Emil har bestämt att vi ska åka dit minst 2 ggr, så det blir kanske 3-4 åre resor i vinter om inte fler :D Sen ska jag ha praktik i 7 veckor någonstans - hellst på nåt niiice place typ som spanien eller så, men jag tror jag hamnar i sthlm. Sen efter det är det bara studenten som väntar. Sen blir det att säsongsjobba! kanske dra till båstad, utö, öregrund eller liknande och jobba på sommaren men på vintern blir det givet ÅRE. Wiie!

För att inte glömma att jag anmält mig till 8 danskurser - gud hjälpe mig.
Och att Kungsberget öppnar när det kommer snö.


Mi laj ki !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0