Att ha koll på läget

Det är konstigt på något vis fast egentligen helt normalt. Vi växer upp och blir stora. Det är väldigt vilken skillnad det är på nu oss om man jämför med för ca 2 år sedan. Både utseende- och beteendemässigt har vi förändrats och går ifrån flickor till kvinnor. Nog för att jag kommer anse mig själv som en flicka ett tag framöver även om jag snart blir 18 och vuxenförklarad. Enligt mig så är man inte vuxen när man är 18. Vissa är lite mer mogna än andra och vissa är inte mogna någonstans. En del jobbar, en del lever på studiebidraget och sina föräldrar ett tag till. Vi är alla olika och växer upp med olika mål, drömmar och erfarenheter. Vuxen är man när man helt står på egna ben med egen inkomst, bostad och klarar av att leva så att man mår bra och trivs med det man gör.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0