Whatcha think about that?

WOoOW, värsta tjaffset mellan mina kära kollegor idag, haha! De är ju nästan värre än oss i klassen! Men de gjorde de på att liite vuxnare sätt. Tur att de har mig, annars hade de väl börjat slagits? Vem vet... Det var främst 2 av de 3 som är i serveringen med mig (som man iofs märkt att de inte kommer så bra överränns tidigare) som började "tjattra" (jag tror de tycker om ordet "tjattra") Medan de stod där och bråkade städade jag det mesta själv och kom inte därifrån förrns 17.30...ist för 16.00. Jag vet inte hur länge de blev kvar där men har de otur så står de och "tjattrar" fortfarade. Haha, kul hade jag åt dem iaf...lite drygt att torka alla bord ensam men jag tror de uppskattade det. Man ställer väl upp ;)

Förutom att de grälade lite idag så trivs jag OTROLIGT bra på läkerol. Första veckan var väl lite sisådär, förutom fredagen som var jätterolig. Men jag har verkligen kul och alla är jättesnälla. Det enda är väl att det är lite lite folk som jobbar på för mycket arbete, och det är väl då som folk blir trötta och missförstår varandra om ansvar och bla bla. Men det är inget som berör mig. Jag tycker om dem och det verkar helt klart som att de tycker om mig också. Hihi.

Ända sen jag kom hem har jag sprungit runt och letat kläder som jag ska ha på dansen. På New Schoolen så tyckte Johanna (=återigen min danslärare) att vi skulle ta på oss typ allt vi hittar och allt som kan se för mycket ut. Jag har som vanligt inte haft tid att tänka på klädsel förräns typ samma dag som jag ska använda det. SMART. Men jag tror jag hittat något ändå. Vi får se hur mycket mer inspiration jag får efter ikväll då vi ska testa allt. Bild kommer på det senare.

Jag ska vara nere på Ackes lokalerna om 18 min så det kanske är dags att sätta lite fart.  TJIPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0