watching the time...

*gäsp* fan va otippat att man hamnade på fest, jag som inte skulle göra någonting ikväll. Idag har mamma och jag varit till köpis, jag var tydligen tvungen att göra något och inte isolera mig. På hemvägen stannade vi på stan och gick och fikade. Vi gick först till java men gick därifrån för de stängde kl 17 och vi kom dit 20 min i. Ganska uselss med andra ord. Vi kollade sedan waynes men det gillade vi inte så det slutade med en kaffe och pajbit på mingel och bar. Mycket mycket trevligt. Sen bar det av hemåt för att laga mat och så. Jag hade ingen lust alls att göra någonting men Lollo tjatade på mig att jag skulle med hem till linnea och kolla på film och spela rockband.  Jag gick med på det för jag kände att man kan ju inte slösa bort sitt liv med att sova. Jag träffade fia en bit bort på söder och vi cyklade tillsammans till brynäs. Vi kollade film och spelade rockband. Det vill jag göra igen! Linnea fick ett samtal och vi var bjudna på fest. Jag måste erkänna att jag var pepp på att supa *host host* för jag gör det så sällan. Så vi cyklade till nordost där det var en del roliga människor. Fortfarande EXTREMT otippat att jag skulle på fest men jaja, trevligt var det i några timmar. Som altid går klockan och folk beger sig hemåt, även jag. Jag kom hem före min mor som hade varit ute på krogen. Tur att jag inte mötte henne på stan, sånt kan bli jobbigt. Inte för att jag är skitfull vilket är bra för man ska inte supa! Det är dåligt för hälsan!! (A). Jag kan iallafall skriva och då är de heeeeelt ok ;D. Mor min kom hem strax efter mig och har nu gått och lagt sig. Det ska jag nog också göra....

GODNATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0