Sömn är underskattat

Jag är trött, sitter som ett apatiskt fån framför datan och tuggar på ett tuggummi som för länge sedan har slutat smaka nått. Jag ville verkligen inte gå till apun imorse och halva dan hann gå innan jag tyckte det var lite roligt. Det kanske är så att de som jobbar där har dåligt morgon humör och det är därför de är så tjuriga? Malin hade ivf sin sista dag idag eftersom hon drar till egypten imorgon. Hon får ta igen sin apu när hon kommer tillbaka, stackars henne.

Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, jag vill sova men det är lagomt dumt eftersom jag då inte kommer somna när jag ska sova sen. Jag är inte jättepepp på dansen men jag måste gå för det är bara 3 ggr kvar innan uppvisning. Min kropp är verkligen inte van med att kuta som en idiot runt i en restautrang med massa tungt proslin på armarna i 6 timmar. Saken blir ju heller inte bättre av att det är mörkt och kallt ute. Jag behöver en kram.

Jag vill vara pigg när jag ska dansa, annars äre inge kul!!!

Kanske ska sova en timme ändå då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0