Orka blogga kl 00 på natten

I dessa dagar har jag knappt tid till att blogga. Tränar och jobbar om vartannat och den lilla tid jag sitter vid datorn går mest åt till att chatta för jag orkar inget annat. Man måste liksom vara på rätt humör för att blogga, ellerhur? Det kommer nog bli annorlunda nästa vecka eftersom dansen slutat då och jag har kommit tillbaka till skolan efter 1 veckas lov och 3 veckors apu. Dessutom har jag fått en egen dator. Sist i familjen att få en men saksamma. Okej min lillebrors dator kostade ca 15 000 mer än min, men jag tror nog att det egentligen "bara" var 10 000 eftersom det var han själv som sa det. Fortfarande är det fruktansvärt mycket pengar (om man tänker på min ekonomi) och man ska fan tacka och ta emot när man FÅR en dator av sin farfar. Nu fick jag det sagt ockå. Jag tror att de flesta håller med mig.

UUUSCH! Inatt blir hela Gävles gator till is och kommer förmodligen vara det imorgon när jag ska upp till läkerol också. Jag är INTE pepp på att cykla upp till sätra må jag säga. Det får nog bli bussen tror jag. (Det kommer sluta med att jag blir sen och få cykla ändå ska ni se). Så om nån hör om en cykelolycka någonstans mellan söder och läkerol kan ni ju be till gud eller den ni annars tycker känns lämplig, att jag inte dog eller så. Tänkte bara ifall att...

Äsch, nu ska jag sova...Natt natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0