It's complicaded

Ehh...ja
jag behövde ett eget blogginlägg för det där..det är nämligen så att jag har upptäckt att jag inte pallar längre. Den här veckan känns som "the vecka". Då allting händer dvs. Imorgon ska jag jobba match, lagomt nervös för det kan jag påstå. Sista praktikdagen på fredag, ganska skönt men ändå jobbigt. Godishajk i helgen (deltar inte så mycket). Dansavslutning på söndag. Ja det är väl kul förutom att vi inte är klara med new schoolen! Och jag kan den inte!! Min hjärna vet för det mesta vad den ska göra men eftersom min kropp är sjuuukt slut hänger den inte med på det hjärnan säger. Jag kunde det förut men nu kör det bara ihop sig. Samma med moderna, inte lika men lite iallafall. Det känns ju inte bättre när nästan alla som jag dansar newschoolen med är jätteduktiga tävlingsdansare och är WAAAY mycket mer duktigare än vad jag är. KUL, jag kommer göra bort mig...

Men jazzen och raggan känns lugn. Men som alltid....man vill ha 3 veckor till på sig att träna. Vi får se hur det går helt enkelt. Nu har jag lugnat ner mig lite, kanske kan somna snart dårå. Börjar 11 imorgon och det blir till att åka buss för jag trodde jag var tuff i morse och tog cykeln när det var iskana hela vägen. Jag trodde jag skulle halka omkull men jag gjorde det inte men tänker inte chansa en gång till...!

Nu blire till att duscha och sen sova!!
G'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0