Bomkah!

Dimma! Fucking jävla dimma, och is på marken! Det var ett hellvete att cykla till Sätra imorse kan jag säga utan att överdriva. Jag sov 45 min mer än jag borde och käkade därmed inte frukost. Dåligt. Dagen flöt på som vanligt med ärtsoppetallrikar och ovanligt mycket disk eftersom folk tar, utöver soppskål och assiett, typ 2-3 vanliga tallrikar..varför????? Ja så nu har jag ont i handlederna för att vi dessutom hade skitdryg styrka på dansen, armhävningar är fortfarande inte min grej, och det såg ut som att det var ingen annans i min dansgrupps grej heller.

Trots dimma och trötta leder har det varit en bra dag. Fredag imorgon! Woohooo! Vi ska till PerK på inflyttningsfest, vilket betyder att jag måste hitta dricka av nå slag, det finns ju alltid nödlösningar (som typ t-röd eller liknande :'D) men jag vill ha -varm&kall-, det är ju så gott!!!

Vi får se hur vi styr upp det. Jag tänkte nämligen försöka sova tidigt idag. För omväxlings skull. Jag lyckas alltid somna efter 12. Det är ju inte jätte sent men det vore bra att komma i säng till 22 och få sova 10 timmar (haha jovisst och det kommer jag lyckas med).

Btw. Jag har massa planer på vad vi ska göra natten mellan den 28 och 29 nov.... höhöhö, Fia vet vad jag menar. Hoppas det blir av och att många deltar!!

goes vattenkrig
Åh, inför valborg 08... Jag och fia hade vattenkrig mot typ philip, eller rättare sagt, jag sa åt fia att hälla en hink med vatten över philip som låg och sov i solen, Fia fick en hink över sig också, och jag som var hjärnan bakom det hela slapp bli blöt!

hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0