Tre ackord

Varför bor folk frivilligt i Sverige?? Just nu är det CEPE kallt ute. Okej jag minns vintrar som låg nere på -25 grader men anyways -7 är tillräckligt för att jag inte ska trivas. Något jag däremot skulle trivas med skulle vara en varm och kärleksfull famn att mysa i framför en film, under en filt. Någon som ställer upp?? (A)
Jag är nog inte den enda som saknar lite kärlek i detta land för tillfället, jag vill inte göra det här inlägget till någon slags dålig smygkontaktannons, bara nästan. För övrigt kan jag tala om att ett av mina stygn har lossnat, och det är på den sämsta sidan, så vi får se hur det läker ihop. När vi ändå är igång på sånt tänker jag passa på att klaga på min rygg som gör ont. Anledningen är nog för att jag inte tränat på ca en månad. Vadå? det är jullov.. Jag saknar dansen jättemycket, även om det är jobbigt så är det det bästa jag vet. Men men när jag får dansa på ackes igen har skolan börjat. Det är mindre roligt. Men med solsken kommer regn eller hur var det? Hursomhellst...Imorgon äre nyårsafton och det ska bli jävligt kallt runt 00 slaget, så klä på er om ni ska ut!

Min katt är förövrigt väldigt söt i rosett runt halsen, även hon själv kanske inte riktigt håller med.
PEACE!


 
Drömma får man...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0