Ehu

Stockholm - Sveriges huvudstad. Jul - en överskattad tradition. Caroline - En flicka som befinner sig i Stockholm över Jul.
Allvarligt talat, vem fan kommer bry sig om jultraditioner om sisådär 100 år?? Lika bra att inse det. Julen är döende. Varför ägna 2-3 dagar av sitt jullov till att ha skittråkigt på? Nej, att träffa släkten är inte kul. Att det närmsta man kan komma sina vänner är genom sms och msn är INTE KUL. Att äta samma mat i flera dagar och tvinga i sig godis i hopp om att variera sin kost fastän man redan mår illa. Jag må säga att min lillebror är smart och tar med sig mitt (!) playstation och guitar hero i alla möjliga versioner. Men då av alla naturens jävliga lagar har ju jag två dagar före julafton försökt att disikera migsjälv och kan dessvärre inte göra ett dyft med mina vänstra hand. Snacka om totalt misslyckande. Jag har ingenting att göra. Datan är min vän - så patetiskt.

Nej nu ska jag bege mig in till stockholm city och träffa Lollo och Linnea, dvs ha lite kul den sista dagen i storstaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0