Men hallå? ...

Men hallå? Kan jag få ditt nummer eller ska jag följa med dig hem på en gång?

(en kille säger till mig) -Jag vill ligga med aaaaallla dina kompisar. (kompisen) - Men HON då? (och nickar mot mig) - näe, (kompisen) är hon ful? - näe hon är skitsnygg (jag kollar konstigt på dem och tar deras tomma flaskor och går och hör bakom mig kompisen säga till killen) DU ÄR SÅ JÄVLA KASS PÅ ATT RAGGA!!!!

ja verkligen....

"här, ta denhär efter du slutat, *ger mig en ouzo shot*"

"fasstnar du inte för mig så kan du väl iallafall fasstna på min kamera?"

Man kan få höra mycket när man jobbar som servitris. Ibland lite för mycket kanske. Kul som fan äre och har man lika mycket tur som en viss annan person kan man få 600 spänn i dricks. Det är jättejobbigt och på ett ställe som läkerol där man inte får så mycket uppskattning av de andra som jobbar där (ingen får det), är det tur att man har gästerna som uppskattar en. Och förressten. Jag såg väärldens snyggaste kille där. han satt på den nedre terassen och var bara sååå snygg. Jättefint ansikte, schysst klädstil, snygg kropp, och ett stort plus i kanten, han hade tatueringar på armarna! Jag vill hitta honom och fria till honom. Säger vi.

Nej allvarligt talat så tycker jag om att vara singel. Eller, vad har jag för val? De flesta killar man har runtomkring sig är antagligen dumma i huvudet, upptagna eller helt ointresserade. I det läget är det skönt att vara singel. Man kan flirta hit och dit utan att någon har rätt att klaga. Söta pojkar på jobbet och på stan kan göra en dag så mycket bättre. Bara ett leende, en extra sekund med blicken kan göra så mycket. Jag tror att de flesta tjejer uppskattar en kille som ler eller säger hej. Även om de inte har en aning om vilka varandra är. Sånt är roligt.

äsch...vi stannar där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0