Sällan jag

Ajj, sitter här med lindad hand med kylklamp på. Jag sydde vid halv 11 tiden ikväll 4 stygn (+1 till för det första sprack) i min vänsterhand. Jag tänker fatta mig kort eftersom det är drygt att skriva med bara en hand.

Vi tänkte göra juice i jimmys juicecentrifug och jag kunde varken dra eller bita bort pinnen från ett äpple. Jag ville få bort den så jag tog en liten kniv och skulle skära bort den. Tyvvär tog jag i lite för mycket och kniven gled på skalet rakt in i min hand. Och voliá så hade jag ett fete djupt sår i min hand. Efter några minuter av förvirring och fotografering åkte jag, fia, jimmy och peter upp på akuten. Där fick jag sy och 45 min efter att jag skurit mig var det ihopsytt igen och jag var påväg hem. Nu gör det JÄTTEONT men uppe på akuten gjorde de inge ont alls. Dumt. Nu kan jag ju inte spela gura...det stör mig nog mest förutom smärtan och handikapp-faktorn. Nu ska jag sova. Och ps! jag har ny tfn och ett tillfälligt nummer i en vecka. Nummret är 0761698591 - jag har inte något av era nummer kvar så ni får gärna skicka ett sms och skriva vem det är ifrån. Återgår till mitt gamla nummer om ca en vecka. God jul !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0